2o Opentourism Corinthia – Branding Τουριστικων Επιχειρησεων

11065609_1094839610541778_1929822073332491864_n

H Οργανωτική Επιτροπή του ‘’Open Tourism Corinthia’’,σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε την 2η Συνάντηση που διοργανώνεται στην Κορινθία, Κυριακή 15 Μαρτίου 2015, στις 10.30 π.μ., στο Λουτράκι, στο Loutraki Thermal Spa.

Στόχος της δεύτερης συνάντησης είναι να γνωρίσουμε καλύτερα το πεδίο του Branding και την σωστή του εφαρμογή στον Τουριστικό κλάδο. Η στρατηγική του Branding ως ένα σημαντικό εργαλείο του Τουριστικού Μάρκετινγκ, η εφαρμογή του σε μία ψηφιακή στρατηγική, καθώς και η αξιοποίηση του στην πράξη από την επιχειρηματική κοινότητα, θα είναι τα θέματα που θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν οι συμμετέχοντες στην ημερίδα, από νέους ανθρώπους της επιχειρηματικότητας και του ακαδημαϊκού χώρου. Στην συνάντηση επίσης θα παρουσιάσουν ιδέες και προτάσεις για την Κορινθία.
Το Loutraki Thermal Spa αποτελεί ιστορικό σημείο αναφοράς για την λουτρόπολη. Οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες του, το σύγχρονο περιβάλλον του, οι ιαματικές ιδιότητες του νερού και η ιστορικότητα του, προσφέρουν την προστιθέμενη αξία που ψάχνουμε στους χώρους φιλοξενίας του Open Tourism. Τα Ιαματικά Λουτρά του Λουτρακίου είναι μία από τις βασικές αξίες του brand της πόλης και ένας από τους βασικούς λόγους που επιλέχθηκε για να στεγάσει τις σκέψεις, ιδέες και προτάσεις του 2ου Open Tourism Corinthia.

Η εκδήλωση υποστηρίζεται από το Δίκτυο Νέων Επιχειρηματιών Κορινθίας-Corinthian Cluster και το Δίκτυο ‘’Experience Corinthia” για την προώθηση θεματικών μορφών τουρισμού στην Κορινθία.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
10.30-11.00 Προσέλευση
11.00-11.15 Έναρξη Ημερίδας, Χαιρετισμός από Εκπρόσωπο Open Tourism, Χαιρετισμός από Υπεύθυνο
Loutraki Thermal Spa.

11.15-11.45 “Destination Branding: Αξιοποιώντας τις αρχές του Branding για την ενίσχυση του τουριστικού προορισμού.”
Δρ. Λαμπρινή Πήχα, Διδάκτωρ Μάρκετινγκ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

11.45-12.10 “Ploos Design – Branding & ελληνικά αναμνηστικά”
Γεωργία Οικονομοπούλου & Αγγέλικα Νιάρχου, Ιδρύτριες Ploos Design

12.10-12.30 “Μία Στρατηγική Digital Branding για τον Τουριστικό κλάδο”
Κάρολος-Κωνσταντίνος Παπαδάς, Υπ. Διδάκτωρ Μάρκετινγκ, Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών

12.30-13.00 Ανοικτή Συζήτηση

13.00-13.30 Networking Session

Την συζήτηση θα συντονίσει, η κ. Βιβή Γιαλού, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ, Loutraki Tourism Organisation.

Το Facebook Event εδω

Leave a Reply